søndag 15. januar 2017

Årets første geocache


Med hunder som må ha tur om gradestokken viser varme eller kalde grader, så er det bare å kle seg etter været og temperaturen. I dag var ikke valget særlig vanskelig. Med 15 blå hos meg, gikk turen over på solsiden av dalen. 


I går ble det publisert en cache der, men ut igjen etter at jeg akkurat hadde gått forbi der tidligere på dagen. Nei det fristet ikke, så det fikk bli i dag. Siden jeg har begynt å tette kalenderhuller fra i fjor, så passet dette bra.


Jeg skulle bli kvitt noen sporbare saker også, men jeg endte opp med en ny når jeg ga fra meg en, men når jeg kom hjem så fant jeg ut at jeg har hatt denne tidligere, Ja ja så blir det ut på tur igjen da med denne her.


På onsdag får det bli en liten runde så jeg får opp statistikken litt for 2017 også, litt planlegging framover, så får jeg se hvilke onsdager som er hull i kalenderen. Men juli og november er så si helt åpne fra i fjor, så det er vel der jeg må legge inn innsatsen er jeg redd.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...