lørdag 26. mai 2018

Kanskje ikke lyn fra klar himmel


Ny hverdag, men allikevel ikke de store forandringene. Varmegradene holder seg, elva blir litt mindre for hver dag, arbeidsdagen går fra morgen til kveld, så dukker det opp en fridag i ny og ne, samt en helg. 


Like sikkert som våronna er over så kommer det henger på henger til skjulet. Ved som skal kastes inn slik at en får en varm god hverdag når kuldegradene setter inn. Ser på langtidsvarslet at det skal bli kjøligere om en ukes tid vel... så kaldt som 24 varmegrader, men det er nå bedre enn 29 i alle fall.


Varmen nytes stort sett i skyggen på verandae, solingen foregår til og fra elva. Hailey har blitt en skikkelig kløpper på bassenget, så i dag tok jeg med meg fotoapparatet for å ta noen bilder av henne også. 


Blir spennende framover nå som det er på tide med HD/AD røntgen av henne. Da kan en starte med litt valpeplaner til vinteren om alle resultatene er bra. Så gjenstår det øyenlysing til våren igjen før alt er safe.


Så forhåpentligvis blir det valper her til sommeren. Det er på tide, da det er alt for lenge siden forrige kull. 


I ettermiddag skal jeg og Patran til Kapp på premieren til UrbaneTotninger. Det gleder jeg meg skikkelig til, skal visst være tidenes beste show sto det i en FBartikkel det var linket til på nettet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...