torsdag 28. april 2022

Hverdagsglimt

pus katt kattepus pusekatt

 Min hverdag består av hunder, katter, fotoapparat og turer i naturen og kos.

ender


Endene sitter på kanten av isen og soler seg. Det har vært en helt utrolig både vinter og vår i år. Enten kommer regnværet i sommer, ellers får vi et knusktørt år dette året. Hundene har startet badesesongen for lenge siden, så jeg må vel slå følge snart. 

leonberger

Bella hopper ikke ut i elva ennå, men kanskje iløpet av sommeren at det er fristende for henne. 

leonberger

Det er stort sett slik hverdagen min ser ut, ja helgene også for den saks skyld. Eneste forskjellen er at i helgene jobber jeg ikke. Seine kvelder blir det stort sett året rundt. Jeg er ikke så flink til å legge meg tidlig, gjør jeg det så ligger jeg og leser stort sett.

leonberger

Hun flyter forholdsvis høyt i vannet.

leonberger

Når man har det slik rundt seg i hverdagen da trenger man ikke hytte. Jeg synes dagsturer er helt ypperlig. Nye opplevelser og hjem for å sove i egen seng.

leonberger

Noen nyter badevannet allerede.

leonberger

Nå nærmer det se ei ny helg og planene bør vel vurderes og sjekkes ut.

gåsunger

 Våren er definitivt på hell og blomster popper opp, det ene slaget etter det andre. 

gåsunger

På søndag er vi inne i siste vårmåned. Tiden går så utrolig raskt og en måned har knapt rukket å starte før den er over igjen.

pus katt kattepus pusekatt

At Oliver er med på en runde i skauen er også en hverdagssyssel her i huset.

pus katt pusekatt kattepus

Han setter nok veldig stor pris på at snøen blir borte, for å bli våt på beina er ikke hans sterke side,

pus katt pusekatt kattepus

Men litt snø stopper ikke han fra å bli med oppover Holleia.

pus katt pusekatt kattepus

Daisy, Oliver og Lurven er min musejegergjeng. Er det noe rart jeg er fornøyd med min hverdag?



6 kommentarer:

  1. Nej det är inte konstigt att du är nöjd. Jag gör ungefär samma saker men jag har inga egna katter och hundar utan passar på när jag får chansen att träffa dem någon annanstans :D Jag fick ett tips om en 7-årig golden som behövde en ny ägare och jag blev ganska sugen. Men förnuftet tog överhanden och jag sa nej tack. Men jag får njuta av alla dina fina katter och hundar och det räcker långt. Jag har ju katthemmet också så klart :D

    SvarSlett
  2. Having furbabes is such a blessing. They bring us such joy. I always enjoy your posts about your furbabes and your adventures.

    Thank you for joining the Feline Friday Blog Hop.

    Have a purrfect Feline Friday and weekend, Lillian. Scritches to all the furbabes. ♥

    SvarSlett
  3. Of course you have a wonderful life with nature, dogs and cats too! Wonderful phots- thanks for sharing your life with us! Cheers!

    SvarSlett
  4. You have a wonderful life. Every time I see Oliver I have to take a second look. He looks so much like Eric did, but a bit slimmer.

    SvarSlett
    Svar
    1. Not worse I said slimmer!! Google translate was being unfair. What I was saying was Eric had more weight on him than Oliver!

      Slett
  5. Wonderful photos! Being outdoors and enjoying the company of a canine friend sounds deligthfdul. Thanks for sharing.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...