onsdag 14. august 2013

Ferien nesten over


I dag var jeg en tur på jobb for å kjøre lønninger. Så det blir en myk oppstart etter ferien. En dags jobb, men det var ikke så gøy å stå opp i dag tidlig. Hundene lurte på hvem som skulle være med, men så ble de satt i hundegården alle sammen. 


Etter jobb ble det en tur i skauen for å kikke etter sopp. Det har kommet noen kantareller som har fått en viss størrelse, så i morgen blir det nok sopptur for å samle dem inn. Jeg hadde ikke med meg hverken kniv eller kurv i dag. 


Leo er blir stor og flott og stortrives med å dele hundegård meg Mounty. Siden Ronja snart er høyløpsk så er det greit at gutta har selskap med hverandre der. Ronja må stå i hundegården hun også innimellom, så gutta får både kos og løpt av seg litt energi. Tenk på tirsdag drar han, da blir det nok ensomt for både Tessy og Mounty som er de han leiker mest med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...