mandag 12. august 2013

Blåbærtur


Her lærer småpelsen litt om livets skole, ja han drar jo om en uke, så da må han ha litt lærdom med seg.


Når en er med mamsen og Patran på blåbærtur, da er det bare å spise så mye en orker.


Småpelsen er litt treg altså, så da må jeg dra han litt i ørene.


Hey småpels, ikke stikk av da!


Når småpelsen gikk, så var det bare å spise blåbær. Det er skikkelig godt.


Visste du at en får blå tunge som en chow chow av å spise blåbær?


Mounty er litt sjarmør han også.


Så måtte mamsen komme å gjøre slutt på den moroa også!


Mamsen fant igjen litt strikketøy fra i vinter når hun ryddet i ettermiddag, så nå er den strikket ferdig. Sist vi var og handlet så kjøpte hun garn til en genser til til meg, en som skal bli skikkelig stor med lang hals og lange bein og godt nedover rumpa mi. En jeg kan bruke når det er skikkelig kaldt til vinteren. 

1 kommentar:

  1. Det e ikkje bare blå tunge du får av de derre blåbærene. Fuglene på hytten eter det hele tiden, og de har blå nummer 2 også...hvis du skjønner ka eg mener ;) Stilig genser du har fått deg. Eg gleder meg til å bruke den din mor strikket til meg når det blir kaldere. Eg fikk SÅÅÅÅÅ mye skryt :-)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...