søndag 11. august 2013

Leik med småpelsen


Det er litt kjekt å ha sånn småpels å leike med når ingen av de andre pelsdottene gidder da.


Vi øver oss på å være kjempesinte!


Du fikk med deg det mamsen? At jeg var skikkelig farlig altså?


Vi kan posere som bestevenner også...


Jeg legger han i bakken jeg altså, ypping det gidder jeg ikke!


Da setter jeg meg oppå han og rister han skikkelig i nakken.


Vi kan være romantiske også, holde labber og se hverandre dypt inn i øyene...


Hæ får vi ikke stearinlys og blomster?


Da får vi klare oss med kosen da...


Sette på litt rolig musikk, så kan vi danse kinn mot kinn vi...


Hallo, er ikke ferdig ennå vi da småpels!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...