torsdag 1. august 2013

Elveutflukt


Visste ikke at Nøkken var så nydelig, sa mamsen


Siden mamsen og de andre skal på tur i helga, ble det ekstra kos på turen i dag. Nå som det er så lite vann i elva kan mamsen gå på steinene nedover og vi gikk langt nedover.


Det eneste som er dumt er at det ikke er så dypt at vi pelsdotter får svømt heller. Håper bare mamman til mamsen tar oss med ned i elva når hun skal passe oss. Blir kipt å bare stå i hundegård i hele helga!


Se så langt vi kan gå!


Godt det er små kulper innimellom som jeg kan svømme i.


Når vi er på tur så må vi pelsdotter følge med hvor mamsen går, for hun roper ikke på oss. Så vi kan ikke bare vase i vår egen verden, sier hun. Noen ganger blir jeg litt etter, da må jeg forte meg å ta henne igjen. Ja for jeg vil jo ikke være igjen langt nede i elva helt på egenhånd.


Så går vi hjem så vi kan slappe av litt i skyggen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...