lørdag 24. august 2013

Sånn som dagene flyr


Mamsen er ikke særlig flink til å oppdatere om dagen, hun er i feriemodus ennå sier hun. Hmmm hva nå det betyr. Lenge siden hun hadde ferie nå da! Håper hun tar seg litt sammen nå altså, ellers får jeg få Merethe til å hjelpe meg med oppdateringer. Da blir nok mamsen snurt da tenker jeg!


Når mamsen har vært på jobb om dagen da er det godt å komme til skauen etterpå. Se hvor fort jeg løper da! Nesten så mamsen ikke rekker å ta bilde av meg engang.


Nede ved elva er det så mye rart å finne på. Der kan jeg både løpe kjempefort og klatre opp på store trær som har veltet!


Jeg er blitt veldig flink til å balansere.


Jeg er flink til å lage show i skauen. Mamsen ler ofte av alt det rare jeg finner på.


Elva må sjekkes ut, nå som det har regnet er det mye mer vann enn det var tidligere i sommer.


Sitte rolig er ikke helt min greie når vi er ved elva da, men mamsen ville ha bilde... så da er det bare å posere da!


Glad jeg ikke er sånn alenehund jeg, bare sånn innimellom for å få all oppmerksomheten. Men stort sett er det kjekt å ha noen å leike med når mamsen ikke gidder mer.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...