tirsdag 13. august 2013

Valpetitt


I dag dro jeg og Patran til Kari på kennel Pintails for å se på valpene før de får seg nye hjem til helga. Det beste jeg vet er valpetitter, så litt hverdagskos skal en unne seg i livet. Hadde det ikke vært valpekjøpere, så hadde jeg hatt konstant valper på 4- 5 uker... men dem blir større veldig raskt gitt. Rart det der... Så derfor benytter jeg anledningen å titte på andres valper, særlig raser jeg ikke har selv.


Godt sammarbeid for å få Patran til å bli værende på golvet.


Lolita har søk tilflukt i sofaen.


Klar til angrep på noen tær.


Pass deg eller så tar jeg og rister deg!


Hjelp meg opp!


Alt må smakes på.


Alt som leer seg er spennende, og flat haler leer seg stort sett hele tiden.


Bare å bite tak og stå godt på fire bein, da ligger den kanskje rolig...?


Valpene fikk gå som de ville både ut og inn. 


Hardtarbeidene


Så var de utslitt og la seg til å sove.


1 kommentar:

  1. Åh kan bara hålla med. Man borde ha litet "skräp" hemma alltid...(nästan)...
    KRAM
    Fia

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...