mandag 14. oktober 2013

Blir du med for å finne blåbær?


Skogsprinsessen kan du også kalle meg...


Kan jo hende vi finner noen i dag...


Kom da over noen tyttebær i det minste, men de er ikke særlig gode da...


Patran er borte i helga, så da må jeg dele hunderom med de andre pelsdottene. Helt greit sånn innimellom det altså, men det er jo best å ligge i senga samme med henne da...


Nærbilder er stilige dem mamsen...


Lady skal jo vise seg bestandig da, jeg hadde trodd jeg hadde klart å komme opp jeg også.... men jeg har jo ikke så lange bein som henne. Spørs om jeg må trene bitte litt.


Hey serriøst, ikke gå fra meg da!


Dette så da bare helt kleint ut mamsen


Kan jo like godt gå henn å dø av slik posering da.


1 kommentar:

  1. Inte lätt att ha korta ben när dom andra har långa - det vet minsann jag!!
    Du är väldigt söt och fin, men det var allt konstig posering på slutet - du kommer inte riktigt till din rätt där, tycker jag! Ser inte RIKTIGT ut som "prinsessan Ronja"! :D
    /Kasper som också hälsar från "Filip Vattenkatt"

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...