fredag 25. oktober 2013

Stor takk til Ringerike Dyreklinikk


Når jeg for tredje gang denne uka var på Ringerike Dyreklinikk med hund, så må jeg si at jeg har et helt unikt dyrlege team i ryggen for mine hunder. Setter stor pris på dem og er dem evig takknemlig. Om man er der i den ene eller andre anledningen så blir man mottatt som en venn. De ringer for å høre hvordan det går med hundene når de har vært der når ulykken har vært ute. Både når Rambo ble bitt av hoggorm, da det var uvisst om han ville klare det natten igjennom. Når jeg var så uheldig å kjøre over Ronja, da hun virkelig hadde englevakt. Når hundens dager er over, så stiller de opp og gir en verdig avslutning helt på mine premisser. Det er bare å bøye seg i støvet for denne utrolige gjengen som jobber der!


Når livet ebber mot slutten, så er det et valg hundeeieren må man ta sitt ansvar å avslutte hundens liv når det ikke er verdig lenger. Vi fortjener alle en verdig avslutning. Vanligvis så slipper "vanlige hundeeiere" unna med den store sorgen hvert tiende år eller så. Men har du flere hunder så har du den store sorgen hvert andre eller tredje år... du har mye glede og hver og en av dem har sin egen plass i hjertet ditt. Du har ingen å miste om du har "en haug" eller om du har bare en eneste en. Men en får tenke på de gode minnene når det ikke blir flere minner å hente. 


Hvil i fred alle mine stjerner...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...