fredag 25. oktober 2013

Sjekk hos dyrlegen

Jeg ble med mamsen på jobb i dag for vi skulle til sjekk hos dyrlegen og så skulle jeg få ny bandasje på såret mitt.


Denne gangen fikk jeg rød bandasje. Dyrlegen var veldig fornøyd med at såret hadde begynt å gro og ikke væsket. 


Etter to dager på kjøkkenet hvor jeg stort sett har liggi i senga mi og sovet, så er jeg i bedre form i dag. Jeg klarer fint å komme meg fram på tre bein. Dyrlegen sa at jeg måtte begynne å bruke beinet mitt nå, men det har jeg ikke lyst til. Selv om hun bandasjerte så poten min kom fram, så liker jeg best å ikke støtte meg på den. Det gjorde litt vont når dyrlegen klemte på beinet mitt i dag, men hun skulle bare teste om jeg kjente noe så det ikke var noen nerver som ikke fungerte.


På kvelden når de andre pelsdottene har fått turen sin og roet seg til kvelds så får jeg være ute i stua. Jeg må jo ha litt liv rundt meg også. Til å begynne med lå jeg bare ved siden av mamsen i sofaen, men i dag så tuslet jeg litt rundt på golvet også. Alle pelsdottene snuser veldig på meg og synes veldig synd på meg. De vasker meg og passer på at jeg har det bra. Når vi er ute for å tisse samtidig, så må jeg være i hundegården. Da løper dem meg ikke over ende og jeg slipper å gå i bånd. Jeg er jo ikke så raskt til å flyte meg om de skulle komme i full fart, så da er det best sånn sier mamsen. 


Når mamsen hadde vært på do, så hadde jeg klart å komme meg opp i stolen min helt på egenhånd. Mamsen sa at jeg ikke måtte være så veldig modig, så jeg datt ned og slo det vonde beinet mitt igjen. Nei, jeg nei, jeg er ikke noen nybegynner på tre bein lenger heller! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...