onsdag 2. oktober 2013

Fjelltur på Norefjell


Patran var skikkelig kip på fjelltur i dag altså. Jeg så så mange lemmen, men tror du jeg fikk lov å fange dem? Nei Patran var skikkelig kjapp med å ta tak i meg når jeg nærmet meg.


Se her ligger lemmen og koser seg og tror at jeg ikke ser den, men jeg får bare ikke lov av Patran å vise den at jeg faktisk kunne tatt skikkelig tak i den.


Men når vi kom litt bort fra stien så fikk vi løpe løse! Da spiste jeg to lemmen! Det ble nok litt i overkant mye for magen min, for de ville ut igjen. Patran gjorde store øyne når jeg kastet opp to som så like pene ut. Ja jeg har jo ikke tid til å tygge dem så godt da, nei da kan jo de andre pelsdottene ta dem fra meg. Enda det er nok til alle!


Trener til fotoshooten i morgen. 


Spennende var det når mamsen og Patran skulle spise nista si. Da kom tåka sigende innover fjellet. Om du vil se flere sånne naturbilder kan du sjekke ut bloggen til de andre pelsdottene. 


Her er beviset på at vi er langt til fjells!


1 kommentar:

  1. Konge at du knertet to sånne hamsterdyr. De e irriterende og skriker og hyler! Men eg tror det var bra at hon søsteren din sa du ikkje fikk ete de. Tenk å fordøye de då...uuuuggghh!!!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...