søndag 6. oktober 2013

Linse lus


Jeg har fått skikkelig sansen for sånne fotoshooter, så i dag ble det mamsen som fikk ta bilder.


Mamsen må medgi at jeg er ganske så nydelig, så hun er ikke så vanskelig å få med på fotoshooter. 


Når man er på tur i skauen, så må man sjekke ut om det har vært noe spennende der siden sist vi gikk her. Merethe var snill og tok med alle pelsdottene på skautur i går da mamsen var på kurs. 


Jeg er litt sånn linselus, sier mamsen. Ja for hun vil ha noen bilder av de andre pelsdottene også, men da sniker jeg meg med...


Ennå er det mye deilig blåbær i skauen.


Når jeg har spist meg mett så sniker jeg meg avgårde blant både kvister og lyng.


På veien hjem gikk vi over jordet.


Sånn så det ut helt til jeg stakk snuta mi inn der... godt mamsen hadde tatt bilde alt...

2 kommentarer:

  1. Tack för hälsningen i mina tjejers blogg! :) Vilka fina hundar du har och så kul att se att du också har en blåbärsplockare i din flock! :) Daisy plockar också blåbär från busken när vi är ute i skogen och promenerar. Grattis till att ha en linslus - mina sticker så fort jag tar fram kameran/mobilen. Ha ha ha ha! Må så gott!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...