torsdag 3. oktober 2013

Fotoshoot med Merethe som fotograf


I kveld skal mamsen bort, så hun har skaffet sånn pelsdottpasser til oss. Siden Kenneth ikke er så ofte hjemme lenger, så blir det skikkelig kos å kunne sitte på fanget hans HELE kvelden!


Men det er litt sånn kjedelig å vente på at han skal komme da, så vi tok med oss Merethe og Tessy på sånn fotoshoot som mamsen hadde lovet meg. Men jammen skulle Merethe og Tessy ha bilder av seg også! Tenk så skulle de ha bilder FØRST til og med!!! Maken til frekkhet altså, jeg ble skikkelig muggen. 


Det var jo tross alt jeg som hadde invitert dem med på morroa, så når det endelig ble meg og mamsen sin tur så var ikke jeg særlig samarbeidsvillig nei. Nei må jeg vente så kan de jammen ha det så godt.


Jeg kunne tatt meg jobb på sircus, jeg kan jo nesten stå på hodet!


Når jeg endelig slapp løs etter all den ventingen, så var jeg en smule vill. 


Mamsen hadde med en leike til meg, så hun kunne få litt show på bildene.


Jeg når nesten opp til ballen min, men mamsen er litt kip. Jeg må gjøre noe for å få den.


Men mamsen ble med meg når jeg løp rundt og rundt. Jeg skulle jo aller helst ha ta i denne ballen min da!


Men mamsen løp så fort!


Men så la jeg inn lavgiret og klarte å ta innersvingen på mamsen!


På slutten fikk Tessy lov til å leike også. Mamsen kastet ball og vi løp for å hente den.


Da ble det kos med mamsen!



1 kommentar:

  1. Härliga bilder! Ojojoj, en sån fart du har!
    Och du skulle säkert kunna få jobb som cirkushund! :)
    /Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...