tirsdag 1. oktober 2013

Våt, er ikke en flat alltid våt?


Da ble det ikke noe bilder, men utpå dagen så lettet tåka og sola skein fra skyfri himmel. Da tok vi med Ada også på tur ned i elva. Hun trenger å lee litt på seg hun også.


Det er en god stund siden vi har vært ved muren, så det var mange nye pinner å sjekke ut.


Vannet var ikke for kaldt så de hoppet uti en etter en.

* *


Mange fugler i elva, men de fløy når vi kom.


Mounty


Godt med en svømmetur


Så må man riste seg når man kommer opp på land igjen.


I dag eksperimenterte jeg litt med innstillinger på kamera, men det hjelper meg veldig lite. For når jeg begynner med bildene i kveld, så husker jeg jo ikke hva jeg gjorde på de forskjellige bildene. Så da er jeg like langt på en måte.


Må vel kanskje ha med meg papir og blyant for å notere neste gang...


Litt stilig ble det iallefall...


Silhuett


Stilig elv


Jeg synes det er mest gøy å ta fine bilder, ikke sitte i timer for redigere dem på pc for å få et bra resultat.


Men jeg har tatt alt for få tekniske bilder i det siste, det har blitt alt for mange bilder av hunder med safe forhåndsinnstilling på kamera. Auto fungerer bra når en skal ta bilder av motiver som stort sett er i fart.


Mounty


Man må jo ta tak i pinnen om den er over eller under vann.


Alle ble ikke like bra, men øvelse gjør mester sier dem.


Våt, er ikke en flat alltid våt?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...