mandag 26. mars 2018

Ny liste trengs


Knall blå himmel var det langtfra i dag tidlig, derimot så lavet snøen ned. Jammen godt, for nå begynte jo den vi allerede har å smeltebort! Det ble ikke så mye ut av den, men jeg tenkte jeg skulle prøve skiføret. Det gikk et par runder, før det virkelig begynte å klabbe under dem. Det ble bare dårligere og dårligere gli etterhvert. Lady og Tessy fikk komme inn og legge seg ved ovnen, før jeg tok med meg de tre andre for en tur på beina. 


Det er noen år siden jeg satte opp en liste over ting jeg ville ha. Ny PC, ny bil, nytt fotoapparat og ny telefon. I fjor til bursdagen min kjøpte jeg meg nytt fotoapparat, til jul ble det ny pc, i vår ble det ny bil og i dag ble det forskudd på bursdagsgave til meg selv... en ny telefon. Nok en gang gikk jeg for Nokia, tror jeg aldri har hatt noe annet enn Nokiatelefon jeg, så egentlig burde jeg bli sponset av Nokia for lang og tro tjeneste.


Da er det bare de to punktene på nyttårsforsettlisten min som ikke er oppfylt ennå, men jobbes iherdig med. Så får vi se når de kan sjekkes ut også. Profetiene år kanskje... 


I morgen skal jeg få slukket litt valpeabstinenser. Jeg sendte en melding og jammen fikk jeg stikke innom for å få litt valpekos av små teddybjørner. Siden det er på svenskegrensa så blir det harryhandel i samme slengen. Når man først er på de kanter så kan en da ta med seg litt tilbake til gamlelandet også. Stort sett så blir det godteri...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...