søndag 3. februar 2019

Den du vil jeg skal være


Hattie er 18 år og populær, hun har hovedrollen i skoleteaterets oppsetning. Natten etter premieren blir hun funnet myrdet. Sheriffen sverger på at han skal finne drapsmannen, men etterforskningen avdekker flere spørsmål enn svar. Det kan virke som om Hattie spilte like mange roller utenfor scenen som på den.

ISBN 978-82-02-62126-1 på 348 sider.

Boka er skrevet i jeg person, men alle involverte forteller den samme historien fra sitt ståsted i jeg person. Boka var litt tung til å begynne med, men tok seg betraktelig opp etterhvert som en kom inn i de forskjellige personenes tankesett. Men noen triller vil jeg ikke kalle boka, mer litt krim. Boka hadde en litt uvanlig tvist som avslutning som gjorde at det ble en overraskelse en ikke helt så komme. Helt grei bok som du godt kan lese.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...