onsdag 27. november 2019

Jobbe i økonomiavdelingen


Jeg jobber i økonomiavdelingen hos Vilomix, det er nok ikke en ordinær økonomiavdeling, for arbeidsoppgavene er litt varierte. Litt spenn i dem for å si det sånn. I går hadde jeg vært innom på Europris og handlet nye lysnett til buskene ved inngangen. De lysene som var der hadde sittet på på i nærmere ti år så de var nesten bare tvinnet rundt stammen og syntes ikke veldig godt lenger. Jeg fikk litt hjelp, for det er kjekt å være to når det blir så høyt.


Etterpå skrubbet jeg ned garderoben til produksjonen, for det har ikke vært den beste vasken der i det siste. Jeg sprayet på vaskemiddel og lot det virke litt før jeg skrubbet med kost og spylte av. Så nå burde det være enkelt for vaskebyrået å holde standarden oppe. 


Da var jammen klokka nærmet seg lunsjtid og gjett hvem som står for lunsjen på bruket? Jepp, økonomiavdelingen. Etter maten ble det litt pc jobbing og bankbesøk, så var det på tide å dra hjem.


Bare å beundre dagens gode jobb på vei ut døra for å finne bilen.

1 kommentar:

  1. Ja, det var verkligen ett varierande ekonomiarbete :) ...och jag brukar komma ihåg mössan :D

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...