onsdag 20. november 2019

Ny dag har passert


Dagen i dag startet med å rydde og vaske pulten min på jobben. Det begynte som en liten kaninfarm av hybelkaniner, så det var virkelig på tide at vaskekluten kom fram. Når jeg var ferdig var det straks litt mer i søppelbøtta og det luktet friskt av sitron. 


Etter de siste dagers regnvær så var det jammen hele fem kalde grader når jeg dro på jobb i dag tidlig. Det ble ikke mildere utover dagen, så frostrosene holdt seg på vinduet resten av dagen. Juleesken fra blindeforbundet kom og jeg fikk en liten hund til i utstillingen i vinduet mitt. Nå sitter det seks stykker der og jeg har fire stykker som henger på kjøkkenet mitt hjemme.


Orkideene blomstrer på rekke og rad som de gjør hver vinter. 


Vel hjemme fra jobb ble det matlaging på meg og Patran. I dag ble det Fajitas med guacamole i pitabrød.


Egentlig alt for mye mat for oss to, men kjekt med litt rester til frokost også.


Patrans egen variant med mye lime.


Fem minutter i steikovnen så de blir gode og myke, så er det bare å sette seg til bords.


Bonne appetit


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...