lørdag 16. november 2019

Så kom snøen


Så kom snøen og det snødde tett flere dager. Jeg satte pris på at det ble snø. Det gjør en hundehverdag mye enklere. I det minste mye reinsligere. Etter at det ble kjøligere er kattene veldig påpasselige med å komme seg inn til jeg skal legge meg til kvelds. Når det blir morgen så smetter de ut med hundene.


Oliver er like iherdig turgåer om det er snø eller ei.


Ikke nok med at Oliver insisterer på å være med på tur, han skal gå først også. Aller helst bestemme veien vi skal gå.


Disse bildene er fra søndag, for jeg har hatt det gode kamera mitt på jobben hele uka. Jeg har fått i oppdrag å ta bilde av alle ansatte så hjemmesiden blir oppdatert der. Da var det jo greit at jeg hadde noen bilder å gå på for å lage innlegg. Så nå er snøen snart borte igjen, det har vært varmegrader og regnvær de siste dagene. Men i dag tidlig var det både snø og regn.


Full fart og virvelvind sier ikke neitakk til litt snødøyping.


Ronja storkoser seg i snøhaugen hun også, det går veldig bra så sant snøen ikke er kram.


I en vill fart fyker han fram til tider.


Alle skulle hatt en Oliver med seg på tur.


Han finner noe spennende i enhver anledning.


Det går så fort at han er ikke nær bakken engang.


Lurven er mer makelig anlagt, han benytter enhver anledning til å få strøket seg inntil en eller annen.


Tessy har inntatt vinterpelsen så nå ser hun enda tjukkere ut enn hun egentlig er.


Nå er det bare å nyte hælja som best man kan!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...