lørdag 7. april 2012

To vordne mødre på tur Påskeaften


I dag tidlig så var det noen som hadde kjedet seg bitte litt. Så nå har ikke jeg noen blomster ved døra lenger. Påskeliljene hadde nesten blomstret ferdig og stemorsblomstene var litt tufse etter at Lady hadde luftet så veldig den morgnen det var så kaldt, men de kunne fått vært i potta si litt til da synes jeg.


Er'n tørst så er'n tørst.

Det så så godt ut ute når jeg var inne, men når jeg kom ut blås det kald vind. Men hundene må ha tur om det er fint vær eller ikke. Det ble ett par timers tusletur med fotografering i dag siden to vordne mødre ble med på tur så må man ta det litt rolig.


Oppe i skauen er vinteren ennå ikke helt over ennå.


Ada begynner å merke at magen vokser nå, men ennå er det vel to uker til før valpene kommer.


Her luktet det godt altså!

Før vi gikk på tur i dag ble det sjekking og klipping av klør. Nå må jeg huske å klippe Malin sine også når hun kommer hjem fra hyttetur.


Ada koser seg


Godt jeg ikke har tatt badet på dem ennå. Får ta det på mandag når jeg skal vaske huset.


Sognafarets Live and let Die "Santo"


Flotte gutten det, hadde jeg ikke hatt Mounty så hadde han nok blitt værende her. Han er blitt knallfin og utvikler han seg slik framover så blir han et flott syn i utstillingsringen.


Sognafarets For Your Eyes Only "Tessy"


Jeg er godt fornøyd med Tessy også, så det skal bli spennende på det første valpeshowet.


Sognafarets Ada the Queen of flats "Ada"


Sognafarets Black Plymouth Savoy "Lady"


Hvor mange er det her inne da? Om en ukes tid får vi vite...


Tessy slapper av etter dagens skautur.


Santo blunder litt han også...


Til og med store gutter blir slitne av sånn langtur med mye nytt å sjekke ut.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...