fredag 28. oktober 2016

Vel overstått


Begravelse ble tirsdag kveld, cachetur på onsdag og i går var jeg i overkant reinslig. Husvask, klesvask og reint på senga. I dag ble alle hundeneklørne klippet og pelsen vasket. Spørs om jeg må klippe dem litt i morgen før jeg håper på å få lurt med meg Merethe til en liten fotoshoot.


Sommerblomstene biter seg fast og nekter vinteren å gjøre sitt inntog.


Det var lite å gjøre på jobben i dag, så det ble tidlig helg. Nå er sola snart borte her, så jeg tok med meg Ronja nederst på jordet for å kanskje få noen solskinnsbilder. Problemet er at hun stort sett går i beina på meg når hun er med aleine. 


Så for å få noen bilder fra litt avstand så må jeg be henne om å posere. Og er det noe Ronja liker så er det poseringer. Det er nesten så jeg kan be henne kikke til høyre eller venstre, men ikke helt ennå.


Det var blitt skygge der jeg hadde tenkt å ta bilder nede ved elva, så jeg måtte gå litt lenger bort. Blir nok en bra helg når både Merethe og Leif er hjemme igjen, spådd knall vær og jeg har ingen planer! 

Go'hælj!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...