fredag 20. oktober 2017

God helg!


To stykker som venter på at jeg skal bli ferdig med middagen. Ingen Tacoaften her til tross for at det er fredag. Her ble det hjemmelagde kjøttkaker i brun saus før det ble en tur i skauen med alle sammen. Litt ruskeregn, men det skal vel komme litt mer fra oven i løpet av helga har jeg hørt rykter om.


Så har det blitt litt høydejobbing igjen i dag. Jeg må jo få tømt denne sekken, så det kan bli nok spann å selge til hestefolket. Tidligere i uka ble det satt på etiketter på en annen type bøtter, så i dag ble det 180 nye bøtter klare. Hos naboen har det skjedd saker siden sist jeg sto i høyden og pakket. Nå er hele tomten planert og det er blitt gravd ned rør, så nå starter nok snart "bygg reis deg" der.


Dette spannet er litt smalere i toppen, så her må jeg bruke et lite hjelpemiddel. Inn med måleskje og klikke på lokket, så var et nytt spann klart.


Ha en god helg, lenge til en ny arbeidsuke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...