onsdag 25. oktober 2017

Vinterens første snø


Når jeg skulle lufte hundene i går kveld så trodde jeg at det hadde sluttet å regne, for jeg hørte ikke noe på taket lenger. Det stemte det, det regnet ikke lenger... men vinterens første snø var et faktum. Det er så godt når snøen kommer, da blir det så mye reinsligere å ha hund i hus. 


Ikke bare er det vinterens første snø, det er Haileys første snø også. Hun var som alle andre valper egentlig, den skulle spises opp!


Det er alltid gøy med valper som ser snø for første gang. Hailey er ikke noe unntak. I dag tidlig var det fortsatt hvitt på plenen og jordet, men veiene ble bare rimelig raskt. Ikke skulle jeg lenger nedover enn til Veme før jordene var bare også.


Det kom såpass mye at snøplogen hadde kjørt i dag tidlig så jeg. For når jeg skulle kjøre Patran på skolen så var det brøytekanter og bar vei. Ville de bare teste utstyret eller trodde de faktisk at det skulle røsse ned en meter snø?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...