onsdag 17. oktober 2018

A star is born


Skal du se bare en film i år så er definitivt "Astar is born" en du bør vurdere. Mye bra musikk og ikke minste en handling som holder seg gjennom hele filmen uten døpunkter. Det var ingen lykkelig amerikanskfilmslutt, men en skjønte hvordan det måtte gå før filmen var ferdig.

* *

Bradley Cooper som alkoholisert rockstjerne som gir karrieren til en ung, kvinnelig nykommer spilt av Lady Gaga. En film som absolutt er verdt å se spør du meg. 2 timer var slett ikke for langt. Det er ikke så lenge siden jeg og Patran så Hell fest på kino heller, så i det siste har det blitt mye kino på meg.


Når en har tenkt seg på tur med hundene oppover Holleia og Oliver bestemmer seg for at skautur er en veldig god ide. Han hadde ingen planer om å snu i alle fall.


Jeg hadde faktisk regnet med at han blei lei etterhvert, men nei da. Han hang på helt opp til gjerdet. Da valgte jeg å gå stien nedover igjen, så det ble en runde i havna på han. Han var godt fornøyd med å få være med på tur med hundene.


Mounty stakkar var ikke helt enig med seg selv hva han skulle synes om sin nye turfølge.


Oliver på sin side, ja han stortrivdes.


Når vi nærmet oss gårdsplassen igjen måtte neste års vinterved sjekkes.


2 kommentarer:

  1. Her i huset skal katten absolutt være med på tur når Irene/Barfi eller PE/Barfi går tur, mens hun ikke bryr seg når det er jeg som går tur med Barfi.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...