mandag 15. oktober 2018

Halloween sier'em


Nei jeg er ingen fan av Halloween med tigging av godteri og unger som snoker rundt. Men noen ideer har jeg da som popper opp. Særlig i Sverige har jeg lagt merke til at de legger ut bilder av hekser i utallige varianter. Så når en har rekvisitter innen rekkevidde så må man jo bare prøve.


Den første buska jeg fant som heksa kræsja i var ikke så kjekt plassert, så jeg fant ut at jeg måtte ha ei buske som var nærmere veien så flere kunne glede av den.


Men når en først er i gang så må man jo ha noen varianter som tidligere år. Siden heksa for anledningen er ei snill lita nissejente opprinnelig, så må man jo prøve å lage henne litt skummel i det minste. Jeg droppet den svarte sminken jeg hadde tenkt å ta på henne, for jeg var litt usikker på om hun rekker å bli noen snill søt nissejente før jula ringer inn.


Det ble en aldri så liten nødlanding på Batman, men med litt assistanse så var han på vingene igjen.


Så er det bare å vente på at Joker'n stikker innom ...


Med heksa trygt plassert unna hundegården og godt synlig fra veien, så kan en vel bare vente på reaksjoner å kunststykket mitt.


3 kommentarer:

  1. Den heksa skremmer vel bort både store og små tiggere. Smart 👍🏼

    SvarSlett
    Svar
    1. Regner med det 😁 Men her er det ingen unger rundt.

      Slett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...