onsdag 14. november 2018

Oliver på tur i havna


Etter uker med rydding og vasking så begynner det å bli koselig her. Nå har jeg fått det mer som jeg vil og i morgen skal jeg kjøpe maling etter jobb, så blir alt fint til jul. Patran skal hjelpe til med malingen, så jeg får vaske tak og vegger i helga så alt er klart. Gleder meg til å se resultater snart.

* *

Etter jobb i dag ble Oliver med på en runde i havna før jeg og Patran skulle spise middag nede hos Kenneth og Ingrid. Hundene trengte å få strekt litt på beina til tross for at de har en stor hundegård å stå i når jeg er på jobb. Full oversikt over gårdsplassen og hva pappa driver med i uthuset, så det er ikke synd på dem om dagen. Men været er ikke det beste, men det er bedre enn å være inne og ikke se en sjel før jeg kommer hjem på ettermiddagen.

* *

Anbefaler at du tar en titt på disse tre videosnuttene som jeg filmet på turen i dag, så får du se hvor godt han trives på tur med hundene. På snapp så ligger det et par andre snutter fra turen, så det er bare å legge meg til for å få et innblikk i hverdagslivet hos Sognafaret.

* *

Tror det blir tidlig kvelden her, for det er ikke så mye å se på tv eller annet interessant. Spørs om det blir en god bok på sengekanten isteden.

1 kommentar:

  1. Haha, og med halen rett til værs 😍 Stripa blir nok gjerne med han der ut på eventyr.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...