fredag 28. desember 2018

Luftetur


Det ble en sein morgen i dag også, sein frokost, serieepisoder og så en tur med hundene. Kaldere i dag så det var bare å legge godt i ovnen før jeg gikk runden rundt hengebrua.


Patran tok med seg Ronja på et lite helge besøk. Hun kommer igjen i morgen tidlig og Patran blir borte til neste år. Jeg vet ikke helt hvor fornøyd jeg er vel lettere usikker på om hva jeg skal finne på nyttårsaften ennå.


Det er godt med mange dager til helt fri, helt uten planer og må ting. Hele resten av året skal være sånn. Så får planene komme til neste år. 


Det er ikke mange seriene som har en sammenheng som jeg ser på på tv. Stort sett så er de litt for overfladiske og har endel misser som gjør at de slett ikke er gjennomtenkte og ting ser bare dumt ut. Egentlig har det bare vært tre serier som jeg har blitt hektet på.


Den første serien het "La Femme Nikita" Serien hadde bare fem sesonger fra 1997 til 2001. Den andre serien var "Quantico" Der så jeg bare to sesonger for TvNorge ville ikke sende flere. Nå har jeg funnet en ny serie på Viaplay.


Det ligger tre sesonger ute, og jeg har kommet snart halvveis i sesong to. Så jeg blir nok ferdig med den i år. 


Rett før vi er hjemme igjen så går vi forbi en bergvegg som i alle år har vært full av istapper. I år er ikke noe unntak. Derfor tok jeg med meg telefonen når jeg gikk runden i dag.


Jeg skulle nok tatt med meg speilrefleksen isteden.


Kanskje i morgen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...