tirsdag 16. september 2014

Fotografering med fjernutløser


Lader opp til fjelltur i morgen, så det ble kosetur i dag.


Man trenger litt øvelse med å bruke sånn fjernutløser til kamera, bildene skal jo se bitte litt naturlige ut da.


Det er ikke alltid mamsen er like enig i hvor vi skal posere, men jeg gjør da mitt beste for å overtale henne.


Mamsen var litt redd for å dette i elva, men jeg sa jeg skulle hjelpe henne opp igjen  om hun falt uti.


Jeg må tenke ut noen skikkelig flotte poseriger til oss i morgen.


Jeg blir litt distrahert av gode lukter når jeg skal posere, så jeg bare må sjekke ut dette her før vi fortsetter.


På vei hjem måtte vi løpe over jordet.Nå ja mamsen løp ikke veldig mye da.


Siden hun ikke løper så må jo jeg løpe dobbelt så mye.


Ikke enkelt å være fotograf og få knallfine bilder av meg når jeg er så rask.


3 kommentarer:

  1. Sån där fjärrgrej måste jag fråga matten om vi har också! Det blir ju hur kul foton som helst då!

    SvarSlett
  2. Det var väl tur att matten inte ramlade i vattnet. Då hade hon nog fått köpa ytterligare en fjärrutlösare. Det blev ju en jättefin slutbild. Matten lyckas tydligen bättre när du är riktigt stilla... Kramis!

    SvarSlett
  3. Så bra du tränar matte att posera framför fjärrutlösaren - t.o.m. utan att hon drattade i älven. Fast det hade ju förstås blivit bra bilder av det också. :D

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...