fredag 5. september 2014

Sånn vil jeg ha mamsen!


Jeg er ute å løper om dagen mellom kursene jeg går på. Skikkelig aktiv hverdag nå altså. Selv om mamsen jobber og Lady har løpetid så blir det turer i skauen og på jordet.


Når jeg har lyst på blåbær så blir mamsen med meg til skauen.


Siden Lady har løpetid, så lukter det vel litt løpetid av alle oss andre også. Så på turen var Mounty en smule ufokusert, men det gjorde ikke noe... jeg fikk jo full oppvartning.


Det kiler når han vasker ørene mine, men han påstår at de ikke er reinenok! Som om jeg ikke er reinslig???


I morgen er det finpuss av pelsen, for på søndag bærer det på utstilling igjen. Bare jeg og mamsen da gitt.


Det er liksom bare to gir, full fart og stille...


Men jeg står jo bare stille til jeg vet hvor jeg skal løpe...

Så til slutt, jeg må få meg sånn drakt altså! Tenk så mye gøy jeg kunne funnet på da! 

* *

2 kommentarer:

  1. Lycka till på utställningen! Du är så klart snyggast där! Den där filmen tordes jag inte kolla på nu på natten, det får bli i morrn när solen skiner!

    SvarSlett
  2. Klart du blir snyggast - är förstås bara en fråga om kvalitén på domarna!!!
    Den där filmen - klart det skulle vara lite kul att skrämma vettet ur alla - men nej, jag är ju i grunden en väldigt vänlig själ... ;)
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...