lørdag 27. september 2014

Lørdag og helg...


Helg og en ukes ferie er slett ikke å forakte...


Lady er ferdig med løpetiden, så nå er det full fart sammen med Mounty igjen, men han er slett ikke interessert i henne. Nei for han så er det Tessy som er den store heltinnen,


Men det er ikke verre enn at han har tid til å være med på tur ned i elva nå om dagen. Men han er veldig rask når vi snur snuta hjemmover, da er han først i stimen.


Noen steder er det ekstra spennende i skauen. da graver han for å sjekke om det går ann å finne ut noe om dette greiene her.


Etter et sånt gravearbeid er det greit å få vasket seg litt i elva etterpå.


Etter vasken så er det greit å drikke litt også...


I ettermiddag ble det full klipp av alle sammen, både pels og klør. Lurvete hunder er ikke særlig pent, det er liksom som en ikke bryr seg hvordan de ser ut da. Jeg er vel nøyere på hvordan hundene ser ut enn jeg selv tar meg ut.


Når jeg sitter om kvelden og ser på dagens bilder, så dukker det opp et egentlig flott bilde av en flott gutt, MEN så er det noen lurvete ører som ødelegger hele greiene!


Har man hunder med pels, så har man hunder med pels, og pels skal stelles! Sånn er det med den saken.


Jeg er på langt nær noen perfeksjonist, ikke særlig nøye egentlig heller...


Jeg må være så nøye på jobb, så da må man unne seg litt slinger i valsen hjemme.


Dypt konsentrert og fult fokus...


Midt på gruppa står det en enslig solsikkeplante, med mange blomster på.


Jeg kommer jeg kommer!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...