fredag 26. september 2014

Gjett'a...


Ja ja jeg har vært ute og løpt på åkeren, også er det fræddan! 


Men gett da??? Hva som skjer neste uke???


Ja da ja da, jeg har løpt i skauen også for å spise masse blåbær...


Men gjett da hva som skjer... Jo mamsen har en hel uke ferie!!!


Da skal det bli turer i fjellet har hun lovet... ja om denne vinden gir seg da... ellers kommer vi til å blåse bort i fjellet. Kanskje vi blåser helt til neste fjell!!!


Jeg øver meg til å posere på fjelltoppene, trenger litt trening når en skal så høyt opp tror jeg... trening er alltid lurt når man skal gjøre noe...


Men klart, det er jo mye mer gøy å trene på løping til vi skal på fjellet. Kanskje jeg finner flere små venner der?


Nyt helga!


Her blir det full fart i allefall!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...