fredag 12. september 2014

Prøver meg...


Knall vær og knall gøy på jordet.


Jeg har full fart hele tiden, særlig sammen med de andre pelsdottene. Så nå som mamsen bare skal ha bilder av meg så er ikke det så enkelt. De andre stikker seg fram med snutene sine alle steder, så jeg må bli litt småsur på dem for å få kameralinsa for meg selv.


Men egentlig så var det jeg som løp i veien da, sa mamsen. Ja de andre skulle liksom jobbe de da... akkurat som om jeg ikke kan jobbe jeg også.


Skjønner ikke hva mamsen mener jeg, som sier at høsten er her. Hjemme så blomstrer det som aldri før jo!


Mamsen hadde med en sånn liten sak så jeg kunne løpe og hente jeg også.


Siden jeg ikke har så lange bein, så ble jeg nesten borte innimellom før jeg fikk kommet meg til mamsen.


Jeg jobbet veldig bra og mamsen var så stolt av meg!


Se som jeg forter meg så Patran kan kaste den en gang til !


APPORT!!!

1 kommentar:

  1. Det är så klart lite svårare att springa fort med korta ben men jag tror inte att du skulle passa i långa ben. Dom är nog precis lagom till dig... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...