søndag 14. september 2014

Høststemning


Med Merethe hjemme i helga og to tisper med løpetid, så får jeg drøye langturene til onsdag. Men en tur i skauen ble det da. Planen var å ta noen bilder så jeg kunne få nytt toppbilde på hjemmesiden og et nytt forside bilde. Men når man skal ta sånne bilder så blir det sjelden noen bilder som blir knallfine, bare helt greie bilder.


Spindelvev er det mye av på høsten, spørs om de hamstrer mat til vinteren.


Høstsola varmet veldig, så det var bare å kle av seg etterhvert som en gikk oppover i skauen.


Mounty koser seg på tur med jentene i dag, ikke verst. For han pleier å stå igjen utenfor hundegården hos de med løpetid. Så nå er nok den ene på hell og den andre er ikke kommet fult så langt at det er interessant ennå.


Koser seg i blåbærlyngen og har all verdens av tid... enn så lenge...


Go'gutten det!


Bonden på andre siden av elva har hentet ned kalvene sine fra skauen, så det er noe rauting og bjeller. Malin hadde nok et håp om å få se dem, men det hjalp ikke hvor mye hun speidet nedover i lia.


Hundene liker ikke å posere noe serlig med ryggen til meg. Da mister de liksom litt oversikt over hva jeg driver med.


Malin


Fine jentene mine det.


Ingenting å si på poseringsevnene i allefall.


Høstfargene lar vente på seg, men det er ikke så merkelig da det er 20 grader om dagen og ikke en frostnatt ennå.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...