mandag 29. september 2014

Svarttjernkollen


I dag var jeg og mamsen på et helt fremmed fjell! Patran og Tessy var med også, for det er jo greit å få luftet disse andre når vi først er på tur. På dette fjellet blås det noe sinnsykt. Så når vi skulle kose oss med litt kjeks måtte vi søke ly bak en stor stein.


Fra toppen ser vi ned på Svarttjern der vi kom fra. Sjekk den sveisen min da?? Ingen som skulle tro at jeg er nyklippet!


I morgen blir det nok ikke noen fjelltur, men mamsen har lovet meg mange fjellturer før hun skal på jobb igjen. Men hun sliter litt med ankelen som hun brakk for noen år siden. 


Her ser du oss som leder ann på tur, Mamsen og Tessy er langt bak oss altså! 


Siste drikkestopp før bilen.


3 kommentarer:

  1. Så besvärligt när det blåser uppe på fjället men det är trevligt med sällskap! Hoppas mattens fot håller för många turer... Kramis!

    SvarSlett
  2. Så skönt med lite ledigt. Även om jag inte har fjäll så blir det många skogar då.

    SvarSlett
  3. Vilka underbara bilder! Vilken tur ni har att få komma ut på tur på fjället! <3 Kompis och Daisy hälsar att det bästa vattnet är det som rinner i en fjällbäck. :)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...