tirsdag 9. september 2014

Høstvær


Når jeg og mamsen var på kurs i går ettermiddag ble vi skikkelig våte. Det kom en skikkelig regnskur, og Lene ville at vi skulle være superlykkelige og logre som gale avlikevel. Jeg klarte det rimelig bra jeg da, i motsetning til noen andre raser. Men jeg liker best å gå ut i vannet selv, og ikke at det kommer fra himmelen i bøtter og spann.


I morgen er det agility kurs igjen, så da får jeg hoppe og løpe alt jeg orker igjen. Gjett om jeg gleder meg!


Har du sett på høyre siden her nå eller? Nå jobber jeg meg gjennom livet mitt før det har blitt for langt, ja sånn at du lettere skal kunne finne fram i gamle ting jeg har fundert på. Jeg er ikke helt ferdig ennå, for jammen har jeg gjort mye rart disse årene.


Jeg koser meg fortsatt i elva om dagen, slett ikke for kaldt å svømme ennå. Bladene har begynt å falle av trærne, så snart blir det skikkelig høstbilder jeg kan vise deg.


Når jeg er ferdig i elva, så sjekker jeg ut alt som har skjedd i skauen fra vi var her sist. Det er ikke reint lite skal jeg si deg.


Jeg prøver å fange blader som flyter, men det er ikke fult så enkelt.


De forsvinner så fort forbi meg.


Da må jeg jo bare følge etter da skal jeg ha noe som helst sjanse på å få tak i dem.


Når jeg første er ute i elva så passer jeg på å drikke litt samtidig. Godt med alt som er unnagjort.


Det er ganske bratt å komme seg oppigjen til mamsen noen steder langs elva. Det synes mamsen er kjekt, da bygger jeg lårmuskler mener hun. Akkurat som om jeg ikke har en muskuløs kropp fra før???


Kan vi rake løv snart nå eller mamsen?



1 kommentar:

  1. Än har vi sommarvärme där jag bor, ja, inte tropisk som tidigare utan svensk alltså. :)
    Fast lite löv faller det här också.
    Regn är inget vidare, tycker jag.
    Och så är både jag och matten förundrade över att du klarar att bada där det är så strömt, i älven. :)
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...