torsdag 26. juli 2018

En ny stjerne på himmelen i natt


Sognafarets Black Playmouth Savoy "Lady" så dagens lys i det 7 kullet mitt. Hennes mor var også eget oppdrett og de har gitt meg mye glede begge to. I ettermiddag fikk Lady ta seg en tur over regnbuen til sin mor og mormor, halvsøsken og alle andre Sognafarhunder.


En hund som har gitt meg utrolig mye glede både på utstilling og på fjellturer. En hund som egentlig ikke skulle være her, men ble avbestilt dagen før hun skulle hentes. Ei som viste seg å bli et skikkelig arbeidsjern, som aldri egentlig fikk nok stimulering. Etter en dag på Oslo Varemesse på utstilling og en dubb i bilen hjem så var hun fylt opp igjen og lurte på om noe skulle skje.


Tusen takk for all glede du ga meg Lady...

4 kommentarer:

  1. Kondolerer. De er så vonde å miste 😔

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. Uff ja det er noe en aldri klarer å venne seg til. Godt er det også, for en trenger en sorgprossess, både i forkant og etterkant.

      Slett
  2. Så fin hon var. Du har många fina stunder att minnas och tänka på.
    Stor kram <3

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...