lørdag 5. oktober 2019

Året var 2013


2013 var det tydeligvis Ronja som var i skuddet. Om vi var på tur eller utstilling så var det henne det var bilder av ser det ut til.


Nytt valpekull i Strømsoddbygda


Ronja nybadet og bare litt våtere enn meg


Hun kan sitte i timesvis på fanget for å kose seg i vårsola


Innimellom var hun litt propell, ikke så gøy å sitte rolig når de andre herjet rundt


Vi var på Fristylekurs ei helg på Hvalsmoen


Valpekull å kose seg med


Kos med nyfødte valper også da. De lukter så godt.


På blåveistur i Åsa


Utstilling i Drammen


Så var valpene blitt leveringsklar og vel så det. Det året satt jeg igjen med fire hanner i over en måned etter at de skulle fått seg egne hjem. Men de forsvant nå en etter en etterhvert.


Jeg fant veldig fort ut at jeg skulle ikke ha fire hanner i hus som var like gamle 


Når ukene gikk så var det kun to igjen


Når det var varmt var det godt med boblebad i elva


Kos på ettermiddagen i skyggen på verandaen


Ronja gjorde det bra og var hyppig på utstilling en stund, neste år er hun veteran.


Lady og jeg


Koser oss


Jeg og ei jeg jobbet sammen med var på fotokurs i Oslo Reptilpark


Vinterstemning


Helt tydelig Ronjas år

1 kommentar:

  1. Fina bilder på härliga stunder :D T o m ormbilden ser mysig och lite spännand ut ;)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...