søndag 9. september 2012

Endelig er sekretæren på besøk!


På torsdag hadde sjefen med sekretæren fra jobb så vi skulle ta noen bilder egentlig, men det hadde ikke jeg og Mina særlig tid til nei. I oktober kommer Mina og skal være her i nesten en uke, gjett om jeg gleder meg da eller?


Siden sekretæren er med på skautur, så er vi vel på firmatur da kanskje?


Mina var ikke redd for de svarte pelsdottene hun heller, så vi løp mellom beina på dem bare for å få dem til å snuble. Men det klarte vi bare nesten...


Her har det gått rådyr, så her må vi sjekke veldig godt... tenk om vi finner det!


Vi var litt uheldige med været, for akkurat på torsdag så regnet det. Hele resten av uka så har det vært sol! Men Mina gjorde ikke noe av litt vann hun da, akkurat som meg. Bare jeg slipper å svømme så er vann helt greit.


1 kommentar:

  1. Har du og sekretæren fått gjødsel i maten eller? Dokkar har jo blitt kjempe store. Snart like stor som meg no. Fysisk selvfølgelig ;-)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...