fredag 14. september 2012

Ny kveld, nye gullkorn...

Hvis du skrek i 8 år, 7 måneder og 6 dager ville du produsert nok energi til å varme en kopp kaffe? (Er neppe verdt innsatsen)

Hvis du fiser uavbrutt i 6 år og 9 måneder vil det bli produsert nok gass til en atombombe? (Nå begynner det å ligne noe!)...

Hjertet har så stort trykk når det arbeider at når det pumper blod ut i kroppen kan det sprute 914,40 cm? (Oh My God!)



En gris' orgasme varer i
30 minutter? (I mitt neste liv vil jeg være en gris)

En kakerlakk kan leve i 9 dager uten hode før den dør? (Uhyggelig!)

Hvis du banker hodet ditt i veggen bruker du 150 kalorier i timen?
(Prøv ikke det hjemme. Men kanskje på jobb. .. ? Det kan hjelpe…)

(Jeg er stadig ikke kommet over det med grisen!)

Hannen hos pinnedyr kan ikke pare seg når hodet dens er fast på kroppen. Hunnen tar initiativet til sex ved å rive hannens hode av? (Skatt, jeg er hjemme! Hva f...?!')

En loppe kan hoppe 350 ganger så langt som dens kroppslengde? Det tilsvarer at et menneske hopper lengden på en fotballbane.

(30 minutter... heldige gris. Kan du forestille deg det?!?)

Havkatten har over 27,000 smaksløker? (Hva kan være så velsmakende på bunnen av havet?)

Noen løver parer seg over 50 ganger om dagen? (Jeg vil stadig være en gris i mitt neste liv - kvalitet fremfor kvantitet)

Sommerfugler smaker med føttene sine? (Noe jeg alltid har ønsket å vite!)

Den sterkeste muskel i kroppen er tungen? (Hmmmmmm........)

Høyrehendte mennesker lever, i gjennomsnitt, 9 år lengre enn venstrehendte?
(Så bra for meg!)

Elefanter er de eneste dyr som ikke kan hoppe? (OK, det er jo fornuftig det........)

En katts urin lyser under svart lys? (Lurer på hvem i all verden som har betalt noen for å forske på det?)

En struts’ øye er større enn hjernen dens? (Jeg kjenner mennesker med det samme problemet)

Sjøstjerner har ingen hjerner? (Noen sånne mennesker kjenner jeg også…)

Isbjørner er venstrehendte? (Hvis de skifter hånd, vil de leve mye lengre? )

Mennesker og delfiner er de eneste arter som har sex for lystens skyld?
(Hva med grisen?????)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...