tirsdag 11. september 2012

Foto shoot


På jobben i dag så ble det bråbestemt at Mina skulle være med meg hjem i dag og bli til i morgen. Oliver er på rypejakt hele uka og Mina kjeder seg bitte litt. Siden Heidi er aleine denne uka, så sa jeg at da kunne jo Mina komme hit og få ut litt energi mens hun var på foreldremøte. 


Det var på med bånd på flatene ellers så hadde de havnet i elva alle sammen før vi fikk knipset noen bilder i det heletatt.


Men det er ikke så enkelt når alle helst vil aiere fritt etter en dag i hundegården, men mørke skyer truet i horisonten så vi måtte bli ferdig før regnet kom igjen. Det kom ei skikkelig skur når Merethe og jeg kjørte oppigjen i dag.


Ada, Tessy, Happy, Malin, Lady og Mounty


Min store lidenskap...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...