lørdag 22. september 2012

Gunhildåsen


Skikkelig guffent var det ute i dag, kaldt og blåsfult, men tur må vi jo ha fordet! I dag fant mamsen ut at vi skulle opp på et utkikspunkt på Holleia som heter Gunhildåsen. Der så vi både til Haug og Tyrifjorden og Vikefjell og Norefjell. Skikkelig utsikt.


Kos med mamsen i lyngen før vi gikk videre.


Halloooooooooooooooooooooo!!!


Hverken Nøkken eller Huldra svarte når vi ropte så da var vi nok helt på egenhånd i dag.


Litt vanskelig å komme seg opp noen steder, men da hjalp mamsen meg. Når vi kom hjem fra tur var det utrolig deilig å ligge ved vedovnen og få varmen igjen i kroppen. 

2 kommentarer:

  1. Eg observerer at du har blitt brun. Det va eg også då eg va valp, og alle elsket den brunaktige fargen min. Dessverre gikk an vekk då eg ble kvinne (etter første løpetid), men eg savner an når eg ser på deg no *sukk*

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, mamsen min har sagt at det bare er valpepelsen... Vil aller helst være liten bestandig jeg, for da kan jeg gjøre litt ugang innimellom. Når en blir voksen så må man oppføre seg har jeg hørt... Hva nå det er, men det høres ikke så gøy ut...

      Slett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...