mandag 10. september 2012

Livet er herlig...


Jeg kan ikke si annet enn at jeg er fryktelig lykkelig!


Tenk å få løpe så mye en vil på jordet når det er tresket. De svarte dottene har sagt at det kom til å bli gøy når åkeren er borte, men at det skulle bli sååååå gøy det hadde jeg ikke trodd!


Om en liten stund så kommer det noe som heter snø også, det er visst like gøy... da blir alt hvitt og noe kaldere enn nå. Vet ikke helt om jeg liker at det skal bli kaldere da... men snø kan jeg alltids teste ut.


Siden Merethe hadde nytt kamera så måtte jeg posere bitte litt, men det er jo ikke særlig gøy å være rolig da... men jeg kunne jo trenge en bitte bitte liten pause... kanksje?


Sånn åker er snodige greier. Etter at jeg kom hit til landet så har den bare vokst og vokst og skiftet farge fra grønt til gult... nå kjører dem rundt i en kjempestor grønn maskin og sluker all åkeren. Alt blir borte inne i denne maskinen, før det til slutt blir helt fult. Da sputter denne maskinen alt sammen opp i en henger. Så begynner den å spise igjen, sluke mer åker... ehhh skjønner ikke det helt jeg.


Det er litt slitsomt å løpe når jeg er forholdsvis kort i beina i forold til de svarte pelsdottene. Men jeg holder følge!


Nei jeg hviler ikke!!! Jeg bare venter bitte litt...

1 kommentar:

  1. Det der så ikkje feil ut nei. E alltid like digg å slippe ørene løs ;)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...