søndag 9. september 2012

Utstilling på Holemoen


Jeg og Patran tok med oss Tessy, Mounty, Happy og Ronja på utstilling på Holemoen på lørdag. Ingen store resultater, men to røde sløyfer og ingen plassering. Men koselig var det og mye hundeprat ringside. Tessy fikk en blå sløyfe, men ble plassert fordi det var for få i klassen med rød sløyfe. Kan ikke si jeg har helt skjønt poenget på akkurat det på de nye utstillingsreglene.



Kritikkene ligger under linken aktiviteter på hjemmesiden. Ny pappa til Happys kommende kull ble også ordnet. Jeg hadde tidligere funnet en jeg hadde tenkt å bruke, men de har begge samme svakheten så da ble det til at jeg byttet. Nå er det bare å vente på løpetid... Det er veldig fristende å beholde en tispe fra denne kombinasjonen, da Santos bestemor er søsteren til Lissie. Det vil da bli en kryssing mellom begge mine linjer akkurat som edelstein kullet var. Da hadde jeg jo ikke noe kapasitet til å beholde noen, i og med at Ronja var planlagt.

Tenke tenke tenke... godt det er langt fram.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...