søndag 30. september 2012

Sukk, sukk og SUKK!


Her har pelsdottene vært i dag!

Jeg skjønte ikke helt hva det var når dem snakket om SNØ, men dette så jo helknæsh ut da. Gleder meg til det kommer hit, men da blir det visst kaldt også i tillegg. Hmm tenk jeg har levd i hele 5 måneder, men så mye som jeg ikke har fått med meg. Innimellom så føler jeg meg helt utlært, men når det kommer til sånn SNØ så blir jeg bare mer og mer nysgjerrig. Nå har jeg i det minste sett det på bilde som mamsen har tatt. 


Så i morgen har jeg bestemt at da er det bare jeg og mamsen som skal finne på noe... ja også kanskje  Ada da som også måtte være hjemme i dag. En ting er kjempe sikkert, i morgen er det JEG som bestemmer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...