tirsdag 11. september 2012

Se her'a!


Se hvem sjefen hadde med hjem til meg etter jobb i dag da!


Sjefen hadde fått for seg at hun skulle ha bilde av ALLE sammen på samme bildet, siden det ikke ble det sist sekretæren var her pga regnet.


Mina


Første mann hjem igjen...


Ennå klarer jeg å løpe litt fortere enn henne.


Se så fine vi er alle sammen når vi er samlet. Happy og Mina bor ikke her, men det er kjempekos å ha besøk av dem. Gjett om dem er slitne når dem drar hjem igjen!


Tenk at jeg skal ha mitt første overnattingsbesøk i natt ...

1 kommentar:

  1. Hon derre sekretæren din har en nese eg har lyst til å ete. Den ser bare SÅ go ut! Min ekte hundemamma ser helt make ut som hon.

    Det e forresten bra at du vinner løpingen, sjøl om du så litt galn' ut. Hoho!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...