lørdag 15. september 2012

Fjell tur


Sjekk her'a dere!!!! Min aller første fjelltur i dag og sjefen har lovet at det skal komme mange fler i høst. Det var kjempekjekt å løpe i det iskalde vannet og riste med skikkelig etterpå så det sprutet til alle kanter.


Etterpå er det godt å sitte i lyngen til tørk i varm høstsol.


Ingen sak å være med på lang fjelltur når en blir bært. Ja jeg måtte gå selv også endel, men når det var lang lyng eller jeg hadde gått en stund så fikk jeg sitte på skulderen. 


Jeg og Patran løp i fjellet i dag. Flotte lange flater med bare flatefjell og litt mose på.


Jeg fant et bein, men det var så tungt å bære med seg, så jeg la det igjen jeg. Sjefen gadd ikke å bære det for meg, det holdt visst at hun bar meg til tider.


Kosestund i matpausa. Da tok det ikke lang tid før Ole Lukkøye kom en tur. Etterpå fikk jeg beskjed om at jeg hadde snorket. Haaaa DET tror jeg ikke noe på i det heletatt!


Koooooooooooooooos!


Jeg ser opp til Ada, vi er gode venner altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...