søndag 10. august 2014

Jeg har tresket


Ja du ser jeg sitter på trappa, se så liten Mounty er på bakken? Man trenger en pust i bakken når en har jobbet hardt hele dagen... ikke sant?


Og som alle som har gjort en god jobb, så må det inspiseres etterpå.


Det er kjempegøy å løpe alt en orker nedover jordet som er tresket!


Vil du komme til meg og være med å løpe på jordet?


Da jeg var på sånn jakthundutstilling i går, så sto noen av hundene sånn når de så fugl. Klart jeg måtte prøve det når jeg kom hjem. Riktig flink har jeg blitt når jeg ser linerler på jordet.


Men det hjelper ikke å stå sånn da, de flyr avgårde fordet...


Jeg har ikke akkurat bedre lykke med å snike meg inn på dem heller... er ikke jeg fuglehund da som skal hente fugler til mamsen? Da må de jo ikke fly avgårde!


Du må innrømme at det ser bitte litt gøy ut?


Juuuuuuuhuuuuuuuuuuuu!


6 kommentarer:

  1. Så roligt det där ser ut, få springa så på en nyskördad äng :D Måste killa skönt på magen :)

    SvarSlett
  2. Ser jätteskoj ut - en nytröskad åker som du väl inte fått springa på tidigare.
    Klart du måste få både vila, inspektera och roa dig efter ett så väl utfört tröskjobb. :)
    Kasper

    SvarSlett
  3. Nej fåglarna ska inte rymma från dig. Skulle va jättekul springa med dig där.

    SvarSlett
  4. Det ser verkligen ut som du har kjempegøy!

    SvarSlett
  5. Det måste vara riktigt skönt att få springa både långt och fort på det nyskördade fältet! Du får nog öva på det där med att få fåglarna att stanna kvar... Kramis!

    SvarSlett
  6. Stubbåker heter sånt på svenska, och såna dyker upp här hemma nu mest överallt. Snart ska jag ut och springa på såna också!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...