lørdag 16. august 2014

Rognebær


I dag har jeg spist rognebær, jeg plukket dem helt selv!


Vi skulle egentlig ta bilde sammen da, men jeg måtte bare smake på dem altså.


Det er da mye mer gøy å løpe på jordet, enn å sitte her å posere. Men hva gjør man ikke for mamsen?


Det er så mange rare lukter her, så det blir ikke mange bilder på jordet av hele meg altså!


Fant du meg her også mamsen? Kan ikke jeg få spise gras i fred da?


Du mamsen, du som har tatt så mange bilder... du vet vel at en ikke skal ta bilder av noen som tygger? 


Blir bedre bilde når en ikke spiser serru!


4 kommentarer:

  1. Vad du är klok Ronja, man ser lite sne ut när man tuggar. Var inte rönnbären sura?

    SvarSlett
  2. Söt hund. Surt, sa Ronja om rönnbären.

    SvarSlett
  3. Hm? Jag har faktiskt aldrig hört någon som äter rönnbär så där. Menar du att det smakade gott? Då är det nog mycket godare med vanligt gräs. Även om man ser lite kul ut när man tuggar... Kramis!

    SvarSlett
  4. Äta rönnbär - dom är ju ännu surare än lingon ju!
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...